امروز و ساعت دقیقه می باشد.

طراحی چت روم محل تبلیغات شما

درباره ما


لینک های وبلاگ


دیگر



درد مفاصل با مصرف این خوراکی ها درمان خواهد شد

ماهی
روغنی که از ماهی گرفته می شود و همینطور خود ماهی سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 می باشند که با التهابات به شدت با مقابله می‌کنند. برترین ماهی‌ها جهت جذب بیشتر امگا 3، قزل آلای دریاچه، ماهی خال خالی اطلس،ساردین ، شاه ماهی و همینطور ماهی تن آلباکور می باشند، به این دلیل که این گونه ماهی‌ها از جیوه ناچیزی برخوردار می باشند. اما به این نکته هم باید اشاره داشته باشیم که امگا 3 را با مصرف نمودن مکمل ها نیز می‌توانید به بدن خود برسانید به طور کلی باید گفت که یکی از پر خاصیت ترین غذاهایی که برای انسان ها وجود دارد همین ماهی می باشد و طبق نظریه هایی که پزشکان در این زمینه دارند خوردن یک بار ماهی در هفته به شدت توصیه می شود.

چای سبز
میل نمودن یک فنجان چای زنجبیل و یا چای سبز تا حد قابل توجهی درد به وجود آمده از آرتروز را کاهش خواهد داد و با توجه به اینکه دردهای ناشی از آرتروز گاها می توانند بسیار آزاردهنده باشند بهتر است از خوردن چای سبز غافل نشوید. طبق آزمایشی که بر روی موش‌ها انجام شده بود دانشمندان به این نتیجه رسیدند که میزان ساییدگی استخوان‌ها با مصرف چای سبز تا حد بالایی کاهش خواهد یافت.
کره بادام زمینی
چنانچه شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که درد به وجود آمده از آرتروز شرایط زندگی را برایتان بسیار سخت کرده است میل نمودن یک ساندویچ کره بادام زمینی می تواند برای شما بسیار مفید و حیاتی باشد. کره بادام زمینی از ویتامین B3 نیاسین بسیار زیادی برخوردار می باشد که جهت کم کردن انواع التهابات و همینطور بهبود انعطاف پذیری کاملا ایده آل به نظر می رسد. همچنین در این مورد باید گفت که کره بادام زمینی جهت حفظ سلامت پوست، کارکرد صحیح سیستم عصبی، بالا بردن حافظه، کم کردن کلسترول و همینطور کمک به هضم سریع غذا نیز بسیار مناسب می باشد.


این مطلب را حتما بخوانید: این صبحانه ها را بخورید تا جوان بمانید


ویتامین E
خوراکی‌هایی که دارای ویتامین E می باشند برای رفع التهابات به وجود آمده از آرتروز زانو کمک شایانی خواهند کرد. از خوراکی های سرشار از ویتامین E بالا به تخم آفتاب گردان، اسفناج پخته، آووکادو، بادام، روغن زیتون، قزل آلا، کلم بروکلی، کدو تنبل ، خربزه و کیوی می توان اشاره کرد که همه این خوراکی ها علاوه بر داشتن مقدار زیادی ویتامینE از خواص دیگری هم برخوردار می باشند به همین دلیل از مصرف کردن این نوع خوراکی ها غافل نشوید.

آمار وبلاگ

افراد آنلاین1
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته قبل : 5
بازدید ماه قبل : 487
بازدید سال قبل : 787
کل بازدید ها : 787
تعداد مطالب وبلاگ : 5
تعداد نظرات وبلاگ : 0
ورودی های گوگل امروز : 0
ورودی های گوگل دیروز : 0

ورود کاربران

چت باکس





captcha


خبر نامه

تبلیغات

مکان تبلیغ شما مکان تبلیغ شما